Politika kvality
- Uplatňovanie systému manažérstva kvality, ako nástroja trvalého zlepšovania a rozvoja poskytovaných sociálnych služieb,
- cieľavedomé vytváranie dlhodobo pozitívnych väzieb s prijímateľmi sociálnej služby, s ostatnými zainteresovanými osobami a komunitou,
- monitorovanie, analyzovanie a priebežné vyhodnocovanie požiadaviek, očakávaní a spokojnosti prijímateľov sociálnej služby s cieľom účinnejšieho dosahovania štandardov poskytovaných služieb,
- vo všetkých procesoch sociálnej služby neustále zabezpečovať bezpečnosť prijímateľa sociálnej služby,
- rešpektovať a ochraňovať základné ľudské práva a slobody prijímateľov sociálnych služieb,
- zlepšovanie podmienok pre rozvoj aktivít, s dôrazom na osobnostný rozvoj zamestnancov, vytváraním podmienok na ich profesijný rast,
- sledovať najnovšie trendy v oblasti sociálnych služieb a tie implementovať na podmienky CSS - BYSTRIČAN,
- zabezpečovať neustále a všestranné vzdelávanie zamestnancov na, všetkých úrovniach,
- monitorovaním procesov a prijímaním opatrení zvyšovať kvalitu poskytovaných služieb v CSS - BYSTRIČAN.
V Považskej Bystrici 12.10.2024
Jana Šikulincová,
poverená riadením CSS - BYSTRIČAN